Неймінг, фірмовий стиль для Арт-кварталу «Співоче»
Client: СГ ФУНДАМЕНТ
PROJECT: Нейминг, фирменный стиль для Арт-квартала «Співоче»
Перед агенцією було поставлене амбітне завдання – створити щось нове в будівельному брендінгу. Оскільки проект нового житлового комплексу від відомої і надійної будівельної групи “Фундамент” має ряд плюсів і мінусів, складова бренду має вагу.
Ми раді, що бренд ЖК Арт-квартал “Співоче” вийшов душевним і яскравим. Дякуємо маркетинговому відділу клієнта за відкритість творчим підходам в брендуванні об’єктів нерухомості.
Неймінг, позиціонування
Об’єкт складається з декількох житлових масивів, тому розглядалися різні ідеї для позиціонування ЖК. Було запропоновано назву “арт-квартал”, що підкреслює оформлення торцевих стін житлового комплексу муралами з екзотичними птахами від відомого художника.
