Іміджева SMM кампанія «Honeymoon trip»
Іміджева SMM кампанія «Honeymoon trip» була покликана розширити цільову аудиторію Air France через заохочення людей до подорожей у форматі другого медового місяця. Також вона мала на меті створити додатковий майданчик комунікації із потенційними клієнтами та покращити впізнаваність бренду.
Інсайт. Вивчаючи цільову аудиторію Air France – а це в основному заможні сімейні люди, ми знайшли цікаву закономірність: багато сімей сформувалось у молодому віці, ще задовго до часу, коли нова сім’я досягла успіху. А в молоді роки всі вирішували проблеми – здобуття житла, опікування за дитиною, а на себе ніколи не вистачало часу. Нам прийшла ідея – так у когось був медовий місяць, а у когось – ні, або не той про який мріяли. Так чому б не поїхати зараз у “Другий медовий місяць” насолодитись життям і заповнити всі прогалини минулого?
Інструменти:
Для комунікації цієї ідеї була створена фейсбук сторінка Honey Moon Trip та сайт honeymoontrip.com.ua який містив цікаві статті про популярні напрямки Air France, а також ROMANTIC BOOK – книгу реальних історій кохання, яку кожен міг доповнити своєю історією.
Результати:
З перших днів запуску акції ми зрозуміли, що теми які ми піднімали на сторінці мають живий інтерес та відгук у нашої ЦА. Певні пости набирали сотні коментарів та тисячі взаємодій. А особливо тішили коментарі на кшталт “Нарешті хоч хтось робить щось для людей у віці!” Менш ніж за місяць до групи долучилися близько 1,5 тис цікавих людей, які приймали активну участь у темах, що піднімалися на сторінці. Головне що нам вдалося, розповідаючи цікаві історії про міста, зворушливі та цінні для сімейного життя історії кохання, гумор – це щастя та задоволення від своїх спогадів та радість за інших підписників сторінки Honey Moon Trip та потенційних лояльних клієнтів французьких авіаліній Air France.
