Позиціонування, рекламна кампанія для ТМ “Бетон від Ковальської”
Client: ПБГ Ковальська
PROJECT: Позиціонування, рекламна кампанія
Маючи високі показники з якості, надійності та продажів, наступною задачею бренду “Бетон від Ковальської” було укріплення позицій та збільшення показників. Нами було запропоновано ідею позиціонувати бренд як еталон, взірець з усіх питань пов’язаних з бетоном. Це відповідало дійсності і ми лише підкреслили це зрозумілим меседжем: “100% бетон”, “100% якості”, “100% у підході до роботи”. Результатом стала рекламна кампанія, яка стала “довгограючою” у брендуванні автомобільного парку та оформленні відділень і фасадів, а також впевнений ріст продажів та інших показників Промислово будівельної групи Ковальська.
