Редизайн сайту Qualiko для глобальної аудиторії
Qualiko – бренд курячої продукції одного з провідних виробників в Європі і найбільшої агропромислової компанії України – ПАТ «Миронівський хлібопродукт».
Компанія звернулася до нас із завданням редизайну існуючого сайту і коригування його функціоналу. Необхідно було щоб він виконував іміджеву функцію та «продавав», а також адаптувався до різних платформ і пристроїв.
Ми розробили дизайн, який є одночасно інформативним і зрозумілим для користувача. Функціонал, в свою чергу, є однаково корисним і для партнерів компанії, і для кінцевих споживачів по всьому світу. Для цього створено версії сайту на шести мовах, включаючи арабську і китайську. Вони враховують різні регіональні особливості (халяль тощо).