Історія дизайну логотипів + тест
Для того, щоб залишатися завжди «в грі», компаніям необхідно постійно підлаштовуватися під мінливі умови ринків і дії конкурентів. Навіть логотипи брендів потребують постійного і якісного оновлення.
Дизайн логотипів пройшов через декілька ключових періодів: в кінці ХІХ століття він був вишукано вітіюватим; через декілька десятиліть – геометрично спрощений; бунтівні 60-і зробили його яскравим та неформальним; а зараз логотипи – мінімалістичні . Дизайн адаптувався під конкретні вимоги кожної епохи і це можна прослідити на прикладах логотипів знайомих нам компаній.
Кінець ХІХ століття вирізняється логотипами з гострими неоготичними формами, а також великою кількістю деталей, особливо рослинних.
Приклад: кожна буква з логотипу Пепсі 1898 року є декорованим витвором мистецтва. Повна протилежність сучасному лаконічному дизайну.
Під впливом індустріалізацї зявляються нові течії мистецтва – ар-нуво, ар-деко, модерн, експресіонізм. У дизайні починають використовуватися водночас лаконичні та нестандартні силуети і оздоблення, а це вже значний крок в бік сучасного дизайну. Логотипи стають більш технологічними та геометричними.
Приклад: Перший логотип Фольксвагена (1937 рік): індустріальні мотиви, чіткі форми, простий колір.Багато в чому ця епоха перегукується із сьогоденням, однак,сучасні логотипі вже не терплять такої детальності.
Бунтівні 60-і призвели до моди на яскраві логотипи зі складними орнаментами, що суперечили прийнятим раніше нормам.
Приклад: Розроблений у 1981 році логотип головного музичного каналу світу, став символом декількох поколінь молоді.Тридцять років потому змінені лише кольори (цікаво, що на більш консервативні), але форма залишалася такою ж.
«Цифра» змінила правила гри у багатьох сферах, в тому числі і в дизайні. Лаконічні, пласкі, монохромні логотипи давно перемогли: в них немає нічого зайвого, а тому вони добре виглядають і на друкованих, і на електронних носіях.
Приклад: У 2014 році головний законодавець дизайну електронних пристроїв, Apple, повернув свій монохромний логотип.
А зараз пропонуємо тест, де ви зможете визначити актуальність свого смаку у дизайні логотипів.