Сторітеллінг. Як проcувати бренд цікавими історіями
Одним з найбільш ефективних інструментів маркетингу вже визнали якісний сторітеллінг. У потоці величезної кількості інформаціі, цікава історія – майже єдиний спосіб привернути увагу людини і допомогти їй запам’ятати інформацію.
Історія переводить людей в інший стан. Вони перестають чітко усвідомлювати «тут і зараз». Історія занурює людей в інший стан свідомості, тісно пов’язане з підсвідомістю і чуттєвим уявою. Це дозволяє вам і вашому зверненню легше проникнути в їхній світ.
Твердження типу «я хороша людина» (розумний, інформований, успішний) і тому гідний вашої довіри », швидше за все, навпаки, викличе підозру. Люди повинні самі прийти до такого висновку. Якщо історія досить хороша, то люди з власної волі прийдуть до висновку, що вам і вашим словам можна довіряти.
Просто порівняйте:
«Нашій компанії 10 років. Ми активно розвиваємося і створюємо команду, яка здатна впоратись з великими проектами. У 2000 році нас було 5, зараз нас 205 і ми продовжуємо набирати обертів і міняти ринок нерухомості. »
І ось це:
“Привіт мене звати Андрій.
16 років тому я зрозумів, що в житті мені гостро не вистачає почуття «явдома». Вже рік я жив в Києві і так і не зміг знайти собі кут, в якому завжди буде тепло, світло і хтось буде чекати. Потім я завів собі кота Барсика і вирішив знайти будинок, свій будинок. Занурившись у світ нерухомості, я зрозумів, що це мені цікаво, що кожна історія сімей, друзів, просто тих, хто зважився на зміни, мене надихає. Незабаром я зібрав команду і з’явилася компанія «X». Наша історія – це історія кожного, хто хоче схопити книгу, заварити чашку чаю і сісти на свій стілець, в своїй квартирі, з почуттям «явдома».