Створення бренду “12-30”

Клієнт: Востокфармсоюз
Проект: Неймінг, упаковка, landig page, стопмоушен промо відео

Створення бренду з нуля завжди непросте і тому цікаве завдання. Особливо, якщо це така делікатна категорія товарів, як – засоби відновлення сексуальних функцій.

Тут інсайти завжди межують зі страхами Цільовий Аудиторії. І, хоча товар вирішує проблеми споживача, високий ризик випадково натиснути на больову точку й викликати почуття сорому і відторгнення.

На замовлення міжнародної компанії “Востокфармсоюз”, нам потрібно було створити бренд і всі комунікаційні матеріали для препарату щодо поліпшення сексуальної функції чоловіків, створеного на основі древнього тибетського рецепта.

НЕЙМІНГ “12-30”

У народі кажуть на імпотентів – «у нього завжди на пів на шосту». Прикро і нетолерантно. Стійким рішенням даної проблеми буде перестановка стрілок годинника на 12-30. Назва “12-30” жодним чином не компрометує споживача в аптеці, про нього знають тільки ті хто в темі і, головне, вселяє віру в продукт і альтернативу безсилля.

АЙДЕНТИКА ТА ЛОГОТИП

Фірмовий стиль – повністю відповідає духу продукту. Адже препарат створений на основі рецептів східної медицини – в ньому використані тільки старовинні натуральні народні засоби. Колись подібний рецепт був таємно створений тибетськими медиками для китайського імператора. Після занепаду імперії рецепт довгий час вважався загубленим, поки щаслива випадкова знахідка не повернула його світу.

В основу логотипу лягла стилізація ієрогліфа “ФУ” – 福 символу здоров’я і процвітання.

Упаковку препарату, також було вирішено зробити індивідуальною – з авторським дизайном, що нагадує східну шкатулку.

Сайт “12-30” створювався як ресурс для просування бренду і, одночасно, як інструмент он-лайн продажів. http://12-30.ru/

ВІДЕО

Рекламний ролик препарату “12-30” був повністю вироблений на базі ресурсів Liberty Communications. Агентство здійснило весь цикл “production-postproduction”: від образу пластилінових героїв і їх втілення в матеріалі – до повної стопмоушен анімації всього ролика.

Створення бренду “12-30”