Упаковка для молока ТМ “Рікі Тікі”

Молоко для дітей має бути не тільки смачним, корисним та вітамінізованим, але і яскравим, веселим та сучасним. Ось яке завдання вирішувало рекламне агентство “Liberty” створюючи на замовлення Fozzy Group нову упаковку фірмового дитячого молока.

У портфелі компанії Fozzy Group новий продукт поповнив лінійку дитячих товарів під брендом “Рікі тікі”. Веселий корпоративний бренд-герой мангуст Рікі Тікі всім нам відомий з легендарних казок Кіплінга. В Fozzy Group він теж служить людям – “Рікі тікі” об’єднав цілий ряд корисних продуктів фірмового виробництва “Премія”.

Цього разу життєрадісний мангуст представив покупцям стерилізоване вітамінізоване молоко для дітей від 9 місяців.

Особливістю нової упаковки стала наявність інтерактивної частини – на правій стороні коробки розташувалися рецепти молочних коктейлів і графічний урок малювання.

Молоко “Рікі тікі” – щоб бути таким же веселим, сильним і спритним, як легендарний мангуст.